slide show

Outfits från oktober

 
 
Några av mina outfits från oktober, har ni någon favorit bland dessa? ♥
Michelle

Tycker alla outfitsen är fina! :)

sv. Ja.. jag gillar dock inte den svarta (emotions) så mycket. Passade inte mig alls!

Isabelle

sv; Haha, ja håller med ;)

Jag tycker mest om 1an och 5an :D

liborius

2!

Linii

Jag gillar faktiskt alla dom här outfiten! Supersnyggt :)

- Elin

sv : sjukt gott var det!
Fina outfits! Min favorit är 5an, perfekt vardagsoutfit! :)

Linnéa

Ja men visst var den vita klänningen fin, vill ha <3

Snygga :)

Linnea

Gillar ettan lite extra! Alla var snygg!
Hoppas att du haft en bra dag, vad har du för dig en kväll som denna då?
Kram♥

Becka [fotoblogg]

Åh, älskar 4ans tunika.
sv: Åh, så ljuvligt glad jag blir. Tack underbara du!
Halloweenkram. ♥

Aina Strand

Fina outfits!

Emma

Svar: Tack snälla! :)

Linda

Jätte fina

Erica (ericaaj.blogg.se)

fina outfits!

anna

gillar alla, men 1 och 5 för att säga några ;)

kaffehörnan

Nr 3 och 4 var supersnygga

Malva

Snygga outfits!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: