slide show

OPI - san francisco collection

 
Någon som har spanat in OPI's höstkollektion än och vad tycker ni om den? jag skulle lätt kunna köpa alla men får nog försöka att bara välja någon av dom hehe..förstår inte att OPI ska kosta 150 spänn här och i USA får man dom för nästan halva priset. jag gillar iallafall alla röda och blåa (förutom det ljusa) lack så dom skulle jag inte tackat nej till!

Riktigt snygga färger! :)

▲ D O P E O F J 0 Z

sv: haha nej usch, de va ingen hit alls! ska ge det sämsta betyg xD HAHA

sara

Åh så mycket snygga höstfärger! :)

♫♪ sandra

fint!

fridabergs.blogg.se

Sv: Det är faktiskt rätt så mysigt! Vill du göra bloglovin byte? :)

Ellen

Fina! :)

Michelle

Så fina! Har du sett julkollektionen med Mariah Carey? (bloggade om det i min julblogg: http://mychristmasstory.blogg.se/2013/september/opi-maria-carey-julkollektion.html#comment) Så fina! :)

isabella

Älskar dom nagellacken, så himla bra!:)

Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Åh tack snälla!! :)

Johanna - A dream as model ♥

riktigt snygga färger :) haha håller med dig med priset.. :/

Sofia

Det första ser ut att vara en fin färg. :)

linnea

ser mycket fina höstiga färger där :D

caroline

Snygga färger1 :D

benedit ♥

fina!

sv; tack så mycket! :)

Linnéa

Gud så snygga ;)

Ja, jag är inget Justin-fan, men den låten är grym <3

Anita

Snygga! :D

Emma

Jag har klickat hem minisar av julkollektionen från Canada :) det är galet mkt billigare att köpa utomlands!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: