slide show

Ocean crush

 
 
Jag hann faktiskt måla mina naglar 2 (haha!) gånger igår, först de med tiger och leopard mönster och senare på kvällen testade jag även mitt andra sugar crush lack från isadora. färgen kommer inte fram så bra på bilderna men den är superfin i verkligheten med bått/grönt/guldigt glitter.
My Cecilia Olsson

Jättesnyggt nagelack!

Olivia Magnusson

åh snyggt!

sv: tusen tack :D
kramisa♥

Emma

Tack så mycket! :D

Milina

Härlig färg :)

Emelie

Snyggt!

Louise

fint :)

Felicias mode

Vilken härlig färg!

Sara Ekman

Fint :)

Emma

Detta är ju med snyggt :)
Jag har börjat med en insamling till bröstcancern via min bloppis kolla in bloggen för mera info :)

pluset.blogg.se

åhh va fint nagellack! *_*

Filippa Rådström

få fin blogg!

sara

Snyggt! :) Det blev bara lite snyggt lack, då jag tyvärr inte kan ha långa naglar på mitt jobb!

Rebecka

Så snyggt!

Sv: Tack:)

angelica

så fin!!

Sv:tack så mycket!

Eleonora Adriana ♥

Ser jätte snyggt ut! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: