slide show

Nytt från pull&bear

 
har letat efter en mörkblå stickad tröja ett tag nu men har inte hittat någon som jag gillar men sen så såg jag den här och var tvungen att klicka hem den! den är lite mörkare irl och jag ääälskar färgen.
 
 
 
 
 
 
linne med snygg rygg. den ser ut att vara mörkblå på andra bilden men den är svart, var tvungen att redigera lite för att få ryggen att synas mer.
 
Idag fick jag mitt paket från pull&bear, wiho! blev nöjd med allt fast vissa var lite stora men det funkar ändå. ska visa hur allt sitter på sen!
Dana

snygga!!

elin wahlberg

fina!

Anita

Snygga saker :D

Dorotea

Jättefina saker! Gick det bra att beställa från nätet, eller blev det dyr frakt? :)

Johanna - A dream as model ♥

snyggt snyggt :)

Sara Ekman

så snyggt :)

Sara

oj tack :) alla plaggen är super fina :D

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Kul med massor av nytt. Fina.

Rihannshost

snyggt :)

sara

tack så jätte mycket :)

fina saker du köpt!

Emma

jag tycker att det är kul att träffa kända personer ;)
Gillade den första stickade blå tröjan!
Imorgon är det pinkthursday på min blogg om du vill vara med ;)

Linnéa

Åh ge mig den första tröjan <3

Isabelle

Jätte fina plagg :)!

caroline

Så mkt fint! :D

Wilma

Sv- ja jag också :)
fina kläder :)

basebollivet.blogg.se

Men så fint :)

Milina

Skit fina tröjor!

Hanna

Vad fina tröjor :)
Sv: Eller hur! Flytten gick bra :)

Emmy

Vilka snygga plagg!! Älskar sista toppen!

sv;
Hihihi jaa, älskar bullar :D

Fia

SV; Tack, tyvärr försvinner den bruna färgen snabbt när man varit utomlands :/

Massa snygga kläder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: