slide show

Notion 1.3

 
Letade efter lite snygga kläder igår på nelly och hamnade tillslut på notion 1.3's sida där jag hittade lite fina plagg. jag gillar 'revolution comes first' tröjan och halsbandet väldigt mycket men eftersom att jag har typ 70 liknande halsband så kan jag nog klara mig utan den haha. hittar ni något som ni gillar? ♥
 
måste bara fråga er om ni tycker det är kul att läsa om alla kläder och grejer som jag tipsar om, har det blivit för mycket eller är det bara kul? var ärliga för annars kan jag inte förbättra mig hehe..
Michelle

Åh, allt var superfint ju!

Olivia Magnusson

Sååå snyggt!!

sv: taack :D
kramis♥

Bea

sjukt snygga saker!

anna

så snyggt!!

♫♪ sandra

snyggt!

Sara Ekman

snyggt :)

sara

Massa snygga saker :)

| josefine arvehall ~ foto |

Så himla fin blogg du har! är allt bra annars?:)
kram

Snyggt collage!

bysmj - all by me.

men snyggt!!

Milina Salihodzic

Massa snyggt :)

Sara

Massa snyggt! :D

Linnéa

Ja, visst var koftan fin <3

Så himla mycket snyggt :)

Becka [fotoblogg]

Så fiiint.
sv: Åh, håller med, älskar antikt kuriosa. Tack så väldans mycket för din fina kommentar kära du!

Caroline Blomberg

åh va massa snyggt!

liborius

ååh så mycket fint!!

Isabelle

sjukt snygga grejer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: