slide show

Néwyork girls

 
 
 
Det är så grått och mörkt ute så bilderna jag tog blev alldeles gula och gick inte att rädda om jag inte gjorde dom svartvita då men det blev ju helt okej ändå för outfiten var ju iallafall svart/vit. sååå stormen simone är inte här för jag bor nästan i samma höjd som stockholm men det är iallafall supertråkigt väder, vill ju ha soool!!
Annika

SV: tackar :)

Michelle

Tröjan var verkligen superfin! :)

sv, Ja.. stolt att jag kom dit :P

NICOLE

sv tack :D ja! Den luktar gott, verkar snabbt och är lätt :)) toppen!

Milina Salihodzic

Okej bra! :)

Kajsa

Så fin outfit!

Emma

Snyggt! Gillar effekten på första bilden :)

Johanna - A dream as model ♥

snyggt :D

Linnéa

Ja, visst var tröjan fin - älskar stickat såhär i höstrusket <3

kaffehörnan

Underbart att kika in, vad du skapar

Emelie T

Snygg tisha! :)

Sarah

Snygg outfit :)

Mathilda ♥

Super snygg outfit! :)

Eleonora Adriana ♥

Snyggt! :)

Emma

Åh vilken fin tröja! Älskar halsbandet och redigeringen på första bilden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: