slide show

Mina favoritmärken

 
 
Igår visade jag ju upp hela min nagellackssamling och här är ett litet tips om mina favoritmärken när det gäller nagellack, jag gillar mest lite dyrare märken som OPI, china glaze, essie osv men även kicks (deras små flaskor är helt okej) men min absoluta favorit är orly. jag tycker att borsten på deras lack är perfekt och korken med för man får ett väldigt bra grepp när man målar. tyvärr så har jag bara 2 st lack från dom men ska köpa fler! jag är även diplomerad (som manikyrist) av orly och det är jag glad för så testa deras lack nångång, finns att köpa på bl.a nelly.com! ♥
Milina

Det gröna glittriga var jättefint!

Ella Stork

bra tips!

Linnéa

Ja men absolut, dom kunde ju i alla fall öppna butik i typ göteborg & stockholm <3

Bra märken där :)

Johanna - A dream as model ♥

älskar O.I.P :)

Emelie

Bra och intressant inlägg!! :) Kul och veta lite om vilka lack som är bra!! Ska nog testa kicks nagellack har faktiskt kikat på det några gånger, hur mycket kostar det ungefär?? Kommer du ihåg? :)

Sofia

Jag gillar Essies lack. Fina färger och en bra pensel tycker jag. :)

Sara

Bra tips! :D

rememberthiis.blogg.se

Gillar också OPIs nagellack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: