slide show

Matrix

 
 
Var inne på bellbox idag och frågade efter schampoo, balsam och inpackning mot skadat hår idag och kom hem med dessa från matrix. har aldrig testat deras produkter men har hört mycket bra om dom så ska bli kul att testa! dom luktar sjukt gott dessutom.

Svar: Ja, det är lite jobbigt. Jag drack typ 10 stycken om dagen förut och det förvärrade min sjukdom. Så dricker jag för mycket så kan det vara slutet för mig...

Linnéa

Åh, lite lyx där <3

Alicia ♥

Hoppas att de är bra! ♥

Esmeralda

Nice! hoppas att de är bra :D

Milina

Nice :)

Sofie

sv: Tack så mkt:)

Becka [fotoblogg]

Kul :D
sv: Du anar inte så glad jag blir, som det värmer. Tusen tack kära du!
Fredagskram. ♥

MOA ~ brunetten i homs

Hur mycket kostade de? :)

Sofia

Jag använde deras schampo förut. Riktigt bra. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: