slide show

Lägenheter

 
 
 
Har suttit och kollat på lite lägenheter idag (både på weheartit och på mer riktiga ställen hehe) och blir såååå sugen på att flytta och få inreda som jag vill. funderar faktiskt på att gå på lite olika lägenhetsvisningar så elin du får hänga med mig haha!
Mathias&Rebecca

Grymt fina lägenheter! :) Speciellt den med poolen med en underbar utsikt! wow! :) Ha en fortsatt fin kväll!

Alicias FOTOBLOGG ♥

Haha, längtar också tills jag får flytta, och inreda precis hur jag vill! ♥

KassandraPalma

sv; tack så mycket!! tog lång tid och det var jobbigt ett tag men är nöjd att jag inte gav upp (:

sannas rum

Wow, den där Walk In Closeten hade inte ALLS varit fel!

Johanna - A dream as model ♥

Så vackert! :D

Sara Ekman

Härlig inspo!

Carro

Underbara! :)

Natalie

Så himlahimlahimla fint! Drömboende!

Svar: Ja, så himla skönt! :)
kramis

Elisabet

Åå, verkligen drömlägenheter :D

Vill också flytta till en egen liten mysig lägenhet och inreda den mysigt!
Svar: Tack för omtanken!

Josephine

Sv; Tusen tack! :)

Sofia

Spännande. Hoppas du hittar något bra. Att ha en lägenhet som set ut som på bilderna är ju drömmen. ;)

Julia

där skulle man ju inte tacka nej till att bo :D

Emelie

Åh såna där bilder får mig verkligen att vilja flytta hemifrån! Få inreda det fint och allt sånt där, så himla mysigt!

Amanda Johansson

Så snyggt!

Elin

Jag hänger med ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: