slide show

L.A snapshots

 
 

Jag saknar L.A så mycket just nu..eller jag saknar NY mer men ändå, jag vill ha los angeles sköna klimat. och så skulle jag göra vad som helst för att få en oreo cheesecake från cheesecake factory...
bysmj - all by me.

jag vill också till L.A!

frukallgren.blogg.se

ååååå, så underbart!!

Natalie

så härliga bilder!! :)

Svar: Jag tror faktiskt det är "Girlfriend" älskar trycket i den! :) Vilken är din favorit? :)
kramis

mathilda

åh jag vill också dit!!!! :)

sv: vad roligt att du tycker det :)

Clara

Så härliga bilder! Förstår att du saknar det!

Michelle

Jag har aldrig varit i USA så hade definitivt velat åka dit! :p

sv. jag kämpar på.. det är intressant och roligt många gånger, men kanske en aning brett.. :P

malin

coolt :D

-ja visst är det hihi! :)

Sara Ekman

älskar cheesecake factory, så himla god mat och efterrätter! :)

Linnéa

Underbara bilder, jag vill verkligen till L.A och rodeo drive, baby <3

Milina

Jättefina bilder :)

Tess

Åh, vad härligt det ser ut! :) Kram

sara

Så härliga bilder, och jag saknar Miami när jag ser detta.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: