slide show

It's just white

 
 
 
aldrig utan mitt seche vite top coat.
 
Jag ääälskar vitt nagellack, jag tror faktiskt att det är min favoritfärg till när det kommer till nagellack. det passar liksom till allt och ser fräscht ut! jag har använt kicks 'white orchid'  tror jag den heter ett bra tag nu men nästa gång det är dags för ett nytt så ska jag nog testa ett annat märke, vill ha en som är mer vit för den här går mer åt offwhite hållet men det syns dock inte på bilderna. tycker ni vitt nagellack är snyggt?
Sofie

Snyggt! Ha en fin torsdag:)

caroline

Snyggt! :)

Natta

Jag älskar vitt nagellack, måste införskaffa mig ett nytt eftersom mitt gamla tog slut för längesen! :-)

Milina Salihodzic

Snyggt & stilrent :)

Natalie Salazar

underbara naglar :D

Linnéa

Vitt är snyggt <3

Ja, skönt med sovmorgon imorses, men dessvärre har inte ögat blivit bättre :S

sara

Skit snyggt! :)

Sara Ekman

snyggt :)

Berta K

Jättesnygga naglar!!

Johanna - A dream as model ♥

snyggt :D

Michelle

Du har rätt! Med vitt lack går det aldrig fel! :)

Sofia

Snyggt!

Sofie

Jättesnyggt!

Kaffehörnan

Vad raffigt snyggt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: