slide show

Instaweeks

 
 
 
 
juliailgren1 @ instagram
 
Jag har inte varit så aktiv på min vanliga instagram (mitt nail art konto uppdateras däremot oftare) men hoppas på att det ska bli en ändring på det nu så här kan ni se mina senaste bilder, den första är tagen för någon vecka sen.

Men så gott med redbull! Dock får jag inte dricka sånt... inte för mycket i alla fall!

Carro

Härliga bilder!

Linnéa

Snygga bilder :)
Hihi, ja min nya polo är sååå skön <3

NICOLE

Jag lägger nästan aldrig upp något på instagram, tråkigt faktiskt :) Gillade det när det var som mest "inne" :)

SV ja säkert :D
Förresten har jag köpt en nagelolja nu! Blev från OPI :)

Alicias FOTOBLOGG ♥

Sv, verkligen!
Härliga bilder! :)

Milina

Åh älskar redbull :)

Linda

fina bilder!

Fashion Safari

himla fina bilder!

Johanna - A dream as model ♥

fina bilder, gott med red bull :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: