slide show

In my makeup bag

 
 
 
Det här kan ni hitta i min sminkväska (eller ja i en av mina sminkväskor för jag har en till med mer ögonskugga, primer osv) och till vardags använder jag mest concealer, puder, ögonbrynspenna och mascara. jag har dock börjat med att lägga lite mörkbrun ögonskugga längs franskanten med den sneskurna penseln nu också men det gör jag bara ibland. vad använder ni för smink och har ni något tips på någon superbra produkt som jag måste testa?
linnea

den mascaran använder jag också just nu :)

NICOLE

Jag är GALEN i smink så har massa tips jag skulle kunna ge hehe :) Sminkar mig mycket själv och andra ;D

sv jadååå :) man får väl vad man betalar för :)

Annika

sv: tackar :D

Milina

Massa fint smink!

Malva

SV: det var det också :)

Sara Ekman

Älskar smink! :)

åå nice :D

SV: jaa! eller hur :D hahaha

Anonym

concealer från MAC, täcker verkligen allt :)

Linnéa

Åh, massa fint ju ;)

Ja, jag känner mig riktigt stolt över mitt städande och allt idag <3

Angelica

SV: Det är dem verkligen, surt med så höga priser på en t-shirt bara!

Du borde kika in mitt senaste inlägg om du vill ha tips på en riktigt bra primer till ögonlocken!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: