slide show

Icona pop

 
Någon som gillar icona pop lika mycket som jag? jag tycker dom är asgrymma iallafall och kul att dom är svenskar också!
Fia

Sv: är supernöjd med min iPhone 5s. Väldigt smidigt med fingeravtrycken när man ska låsa upp den :) sen är kamera. Löjligt bra, iaf om man jämför med 4an som jag hade tidigare ^^

Svar: Jaha vad bra, är så sugen på att köpa den men har en 4s så det får nog vara haha.
Julia

Aldrig hört dem..

Linnéa

Dom är sjukt grymma Icona Pop <3

Natalie

Ja, jag tycker också om dem! :)

svar: tack så himla mycket du! :)
kramis

Milina

Dom är grymma :)

caroline

Dom är grymma :)

Sara Ekman

Så bra! :)

matilda

jättefin blogg!:)

Moa Kandelin

Låtarna är bra :)

♫♪ sandra

så bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: