slide show

Halloween nail art by me

 
Har gjort lite halloween designer på mina naglar (som blev lite misslyckade haha, dom är mer söta än läskiga ju..) nu och hoppas att jag lyckades inspirera er lite! dom flesta är rätt så enkla att göra också så. ♥

Snyggt! Gillar nog de röda bäst! :)

Linnéa

Åh, gillar verkligen spindelnät-naglarna <3

Esmeralda

sv: jaa visst är det! Jag vill haa allt!! :D

Carro

Tuffa!

Celine

- Tack så jättemycket! :) Jag är faktiskt riktigt nöjd den här gången!

Nelly

Snyggt! Gillar speciellt blodnaglarna ^^

Milina

Dom orangea var skitsnygga!

Josephine

Coola!

Sv; hihi, jaa super gottis! :D

Sara Ekman

coola! :)

Becka [fotoblogg]

WOW! Gud vad fina!
sv: Åh tack så väldans mycket finaste du! Det värmer så.
Söndagskram. ♥

Ella Stork

ascoola ju!
önskar jag också kunde...

F R I D A - M A R I A

Oj, vad snygga naglar! SJukt duktig du är!

Kaffehörnan

Nr 3 är grymma

Michelle

Så fina naglar! :)

Elin

Hahaha, som jag känner igen det där! Jag kan verkligen inte rita något så att det blir läskigt. Allt ser så puttenuttigt och gulligt ut :') Men fina naglar!

Åh men så fina! :)

Anita

Men åh va snyggt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: