slide show

Guldiga favoriter

 
 
 
naglarna är från förut.
 
Jag älskar mina guldiga nagellack från OPI och sephora, dom är så himla fina! jag skulle använt dom mycket oftare om det inte vore så himla drygt att ta bort det. men om man inte är så bra på att göra mönster men ändå vill göra något som är lite roligare än ett par helfärgade naglar så kan man måla med lite glittrigt nagellack också!

Men Gud så snyggt!!

Hanna

Super fina lack! :D Hoppas din helg varit bra :)

Linii

Åh vad snyggt!

Sv: Jaa kul ska det bli :)

Malva

Gud så snygga naglar!

Natalie

åh så himla himla snyggt!! :)

Svar: Ja, absolut! :)
kramis

sannas rum

Sjutk snyggt! Du är verkligen toppenduktig på det här med naglar. Målar du bara eller bygger du också? :)

aina [fotoblogg]

Gud vad snygga naglar!!

Louise

Snygga naglar!

Rebecka

åh, så snyggt!
Tack för inspirationen! :)

hanna

hehe ja det var verkligen jätte mysigt :D

Sarah

Vilka fina :)
Fattar inte vf nagellack ska va så svåra att få bort :/

Milina

En av dom snyggaste nageldesignerna du gjort! :)

angelica

Sv: Vad roligt att höra! Det hoppas jag det blir också :D

Linnéa

Ja men eller hur, älskar låten <3

Evelina

Jättesnyggt! Jag älskar svart och guld ihop :)

Michelle

Blev riktigt snyggt det där och ser lyxigt ut!

Hanna

SÅ fint, måste prova!

Amanda

Tack så mycket. Gud vad snygga naglar :)

Jojo

Nice!

JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

herregud va fint!

Eleonora Adriana ♥

Snyyyggt!

Hanna Karlsson

Har kollat genom ditt nagelarkiv lite! Hur fick du till att glitterkornen satt så tätt? För om man drar med penseln en gång fastnar typ bara 5 korn. Hoppas du förstår vad jag menar! Tacksam för svar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: