slide show

grAve new world

 
 
 
Yeeey idag så sänds PLL 'grave new world' i USA, vi i sverige får ju dock som vanligt vänta tills imorgon för att kunna se det men jag ser verkligen framemot det för deras halloween avsnitt är alltid så sjukt bra! vi kommer bl.a få veta om alison verkligen lever och jag tror absolut att hon gör det. någon fler som gillar PLL lika mycket som jag som ska se avsnittet imorgon? nu ska jag iallafall sätta på någon bra serie och fixa varm choklad, fryyyser!
NICOLE

ångrar faktiskt lite att jag inte följer det.. fast så känner ja om många serier. Har inte tiden att följa :(

sv tack :D

Fashion Safari

längtar!!

Natta

Jag älskar PLL och ska såklart se det imorgon, med spänning! :D

Bysisters

Sv: TACK!<3

Bysisters

Var kommer man kunna se avsnittet!? :)<3

Sv: TACK!<3

Linii

Vem älskar inte PLL alltså?! :D Såååå bra!

SV: Tack! Kul att du gillade det :)

Natalie

Svar: Ja Girlfriend luktar också underbart och den flaskan är såå snygg! :)
kramis

Alicia ♥

Sv, visst är det! :(
Åh, PLL är sååå bra! ♥

mathilda

älskar ppl, men slutade kolla fjärde säsongen.. vet inte riktigt varför? jag blev antagligen less när det tog så långt tid innan den kom ut. tycker du att den är värd att se? :)

sv: tack! :) älskar enkla outfit som ändå är genomtänkta :)

Svar: jaa säsong 4 är jättebra hittills!! :)
Julia

Bysisters

Sv: Tack så hemskt mycket!<3

Visste inte ens att pretty little liars skulle komma ut nu! <3

Rebecka

Det är så sjukt himla spännande just nu! Haha

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: