slide show

Gold details

 
 
 
Målade naglarna på båda händerna igår och det tog seriöst hela kvällen att fixa dom haha..blev rätt coolt ändå men fick inte så bra bilder dock. det var iallafall väldigt roligt att göra dom och sånt här mönster börjar bli lite av min grej nu. jag märkte att också att jag måste träna på att måla med högerhanden för det är jag inte alls bra på, naglarna måste ju se lika fina ut på andra handen också ju haha.
aina [fotoblogg]

Vad duktig du är på att fixa dina naglar :)

Tess

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

elin wahlberg

häftigt! :)

Madeleine

så sjukt duktig!

Sofie

Snygga naglar!:)

Nelly

Så fint! :)

Carina

Jätte snyggt! så duktig du är :)

frukallgren.blogg.se

Men å så fina naglar! Tycker det är assvårt att måla på högerhanden, haha! Oftast blir det enfärgade naglar helt enkelt ;)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sv: Hon är sjukt fin :)
Snyggt det blev!

Linnéa

Wow så snyggt, verkligen kreativa tjejen :)

♫♪ sandra

snyggt!

NICOLE

sv hehe okej ;) man har ofta sin "speciella grej" :)

Linnéa Alpsten

Sjukt fina!

bysmj - all by me.

galet snygga!

Milina

Åh så snyggt :)

- Elin

Fina! :)

Johanna - A dream as model ♥

snyggt!! :D

Josephine

Riktigt snyggt!

Dana

snygga!

F E L I C I A

så galet snyggt!!!

Hanna

Åh vad snygga!!

Kaffehörnan

Gud vad du är duktig o kreativ du är. Man blir glad att besöka dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: