slide show

Glossybox oktober

 
 
 
 
 
 
 
ACO - sence & care rich foot cream
HOT make up - multi eyeliner mascara
Monu - illuminating primer spf 15
Océane - make up remover pen
Sheercover - lip to lid highlighter
 
Fick min andra glossybox idag, yey! den här gången innehöll den mycket sminkprodukter vilket jag tycker är superkul, älskar smink! imorgon tänkte jag testa primern, (behöver en primer så det kom ju lägligt) eyelinern (vet inte om det är så snyggt med lila fransar? kör nog bara på eyelinern) och pudret så ska bli spännande och se hur det blir! är ni nöjda med månadens glossybox?
Anita

Åh, inte fel :D

Emma

Svar: Tack snälla du! :)

felicia

Sv: haha ja :D

Milina Salihodzic

Nice :D

- Elin

sv : Tack! :D Åh vad kul med glossybox! Jag önskar jag hade råd! :)

Kajsa Johansson

Smink är alltid roligt! :D

Emelie T

Vilka härliga produkter! :D

kaffehörnan

Fina produkter

céline

åh vad mycket kul! funderar starkt på att börja prenumerera på glossybox, är det värt det? :)

riktigt fin blogg förresten!

Becka [fotoblogg]

Åh så tjusig, hihi.
sv: Så himlans glad jag blir, verkligen. Tack käraste du!
Kramar. ♥

Sofia

Spännande juh! :)

Linnéa

Åh, ser lyxigt ut <3

Julia

åh vilken bra box det var denna gång :D

sannas rum

Jag har också funerat på att skaffa Glossybox, men får nog avvakta lite grann tills jag har lite mer inkomst en bara CSN ;D hihi

anna

åh nice! hoppas jag inte får den lila från hot makeup dock :P

CARRO

:)Vad kostar det att prenumera på det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: