slide show

GLITTER

 
 
 
Här kan ni se allt glitter som jag använder när jag gör gelénaglar. jag har filat bort gelén nu och försöker bestämma mig för vad jag ska göra nu när det är dags för nya naglar, jag gillar verkligen glittret på bilden längst ner så funderar på att ta dom+en till. är också sugen på att ha stilettos eller vanlig fransk..åh beslutsångest....
 
vilket glitter skulle ni välja till era naglar? ♥
Hanna

Åh jag skulle vilja ha allt de där fan va kul att hålla på fixa sina naglar med sånt :D

Johanna - A dream as model ♥

Åh vad många! Jag hade nog valt någon av de rosa glittrande :)

Natalie

Åh, så snyggt med glitter på naglarna.. går ju inte välja!!

svar: hihi ja, alltid roligt att få hem paket! :)
kramis

Michelle

åh vilken lyx! älskar glitter! :)

sv. jag hoppas det jag med! :)

LORISSA LOVEBOMB

Om jag skulle ha glitter skulle jag välja det orange längst ner :D

sv: Oooja, minst sagt. Men idag blev det pizza, det är inte så tokigt heller ;)

Milina

Oooh :D
Jag skulle nog valt guld eller orange nu till hösten :)

Lisa Martinsson

Åh fina färger, har också en massa glitter till naglar, ca 90 färger och olika former :D

Louise

Många fina färger!

Det var en del glitter, haha! Jag skulle ha skitsvårt att välja vilket glitter jag skulle vilja ha! :O

thien

tjusigt!

Alicia ♥

Oj, svårt! Alla var så fina! ♥

Linnéa

Ja men precis, och förra veckan när george åkte ur idol(?). Hm, jag vet inte....

Så fint glitter <3

Becka [fotoblogg]

Åh så fina.
sv: Åh, så glad jag blir. Tusen tack för din fina kommentar kära du! ♥

Malva

SV: Tack så mycket :)

Så roligt att pyssla med naglar, önskar jag var så duktig också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: