slide show

Get nails

Jag måste bara tipsa om min fina vän malins nyöppnade salong, hon är gryyym på att göra gelé och akryl naglar (vi har gått samma utbildning). så om ni bor i hallstahammar som ligger lite utanför västerås så tycker jag att ni ska boka tid hos henne för att få fina naglar! läs mer på hennes blogg HÄR.
 
Emelie T

Så snyggt! :D

Liana

Sv: ja elller hur! :D

Celine

- Å jag vill tillbaka! Går inte en dag utan att jag tänker på staden :) Drömstaden helt enkelt!

Johanna - A dream as model ♥

Kul att hon öppnat en salong, snygga naglar :)

Sara Ekman

snyggt :)

♫♪ sandra

fint!

Michelle

Jättefina naglar! duktig hon är!

angelica

sv: tack! :)

Amanda

Snyggt :)

Sofia - Lever drömmen i LA

snygga :D

Milina

Nice! :)

emma

Fina :)

Christina

Vilka snygga naglar :)

JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

super glam! så snyggt :)

Rebecka

Åh vad fina! :)

Ha en fin kväll, kram

Sarah

Snygga naglar :)

thien

sjukt snygga! Har också haft liknande =)

sara

Snygga! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: