slide show

Gelé

 
 
Så nu är jag klar med mina nya gelénaglar på båda händerna. skulle ju egentligen göra glittriga naglar men bestämde mig för att göra stilettos istället (om man nu kan kalla dom för stilettos för såå spetsiga är dom ju inte) för det känns lite roligare att göra halloween designer över det+att det är så svårt att göra designer när glittret syns igenom. gillar ni dom?
Johanna - A dream as model ♥

Snyggt :D

Anonym

Tack snälla :)

ebba

fina :)

Fashion Safari

OH så snygga!

Diana

Riktigt balla var dem! :D

Linnéa

Haha, ja solsidan måste man ju se - ove sundberg är min idol :)

sannas rum

Du är verkligen jätteduktig Julia, är väldigt imponerad av att du kan göra dessa så bra på dig själv! Keep up the good work :)

Elena

Snyggt!

Milina

Skit snyggt!
Alltid velat testa den formen men haft fyrkantiga i 3 år så vet inte om jag vågar ;)

Svar: testa det, det är ju så snyggt :D
Julia

linah brown

grymt fint:D

anna

blir nog sjukt snyggt med halloweenmönster :)

Anita

Men så tjusigt :D kram

Sara Ekman

snyggt :)

Michelle

Tycker att det är häftigt med "klo-naglarna".. snyggt!

Louise

De är nog de snyggaste gele naglar jag sett :)

Nelly

Tjusigt ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: