slide show

Friiidaay

 
 
tröja - pull&bear // halsband h&m // jeans - dr denim
 
Fredag idag, nån som ska göra något kul? jag ska iallafall vara hemma och mysa framför idol. imorgon ska jag upp tidigt för att hoppa på ett tåg till min syster, ska vara hos henne under helgen och det ska bli så mysigt!
felicia

Snyggt :)

liborius

fint halsband:)

Kul att hälsa på sin syster! :)

Rebecca

så fin tröja!

Sara Ekman

Blir Idol för mig med :)

sanna♦

jättesnyggt!

Tess

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

Johanna - A dream as model ♥

snyggt :)

Milina

Snyggt!

Felicia Karlström

Verkligen jättefin tröja. Älskar färgen :)

Fanny

wow vilket snyggt halsband!

Daniella

Jättesnygg outfit!
Sv: Tack! Jag mår lite bättre :)

anna

enkelt och snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: