slide show

Dover dress @ivyrevel

 
Ett annat plagg från ivyrevels höstkollektion som jag är sugen på att köpa är den här klänningen. tycker att den är så himla fin och passar perfekt till vardags också, synd att allt från ivyrevel ska vara så dyrt bara.
Linnéa

Wow, tjusig ;)

Haha, nä, tvättstugan kl 7 på morgonen är INGEN hit... ah, oerhört trött så jag ska slappa lite framför dvd:n tror jag <3

Emelie

Åh, den där klänningen är så snygg! :)

Emelie

Håller verkligen med!! Skulle hemskt gärna köpa mycket där ifrån, med det är så dyrt!!
Sv: Tack så hemskt mycket, kul att du gillar den!:)
Okej, super billigt med andra ord!! Bra tack, då ska jag ta och kika in där när jag är i stan nästa gång! Kram

Milina

Snygg klänning!

anna

enkel och fin :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: