slide show

Details @topshop

 
 
Hittade massa fint på topshops sida nyss, åh vad jag vill till deras butik och shoppa!! jag gillar leggingsen sjukt mycket, hittade ett par liknande på nelly men grejen var att dom kostade 6000 och jag känner att det iiinte riktigt är i min prisklass haha. men jag älskar allt i collaget så jag skulle lätt kunna köpa allt! hittar ni något som ni gillar?
Alicia ♥

Sv, åh okej! Vad roligt att det blev så rätt! :)

Hanna

ja det var väldigt mysigt vad gör just nu då,:d

liborius

så mycket fint:)

Linnéa

Tjusigt <3

Ja, jag har verkligen världens bästa vän :)

Sofia

Snyggt. Jag gillar den rosa tröjan. :)

LORISSA LOVEBOMB

Tröjan :) Annars känns det lite för mörkt, jag behöver massa färg på vintern :D

sv: Ja, det är det ju verkligen :) Längtar tills den stannar!

mathilda

topshop <3 en av mina favoritaffärer!

sv: ja eller hur! :)

åh jaha.. den var fin iaf :)

sannas rum

Mums, väldigt snyggt kollage Julia :) Jag gillar glitternagellack så det skriker om det, och halsbanden var himla fina de med :)

liborius

åh så mycket fint!

Madeleine

åå va mycket fint

sara

Åh så mycket snyggt! :)

♫♪ sandra

snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: