slide show

Details @bikbok

 
Hittade lite fina saker på bikboks sida igår, ser ni något som ni gillar? jag vill verkligen ha ett par skinn leggings, typ som dom längst till vänster fast dom ska inte vara så jätteglansiga. annars gillar jag t-shirten och båda shortsen med!
Linnéa

Jösses så mycket snyggt <3

Felicia

Gillar kjolen :D

anna

så snyggt!

Milina

- Fast det ställs ju ändå mer krav på än.. Men bara jag blir av med min sociala fobi så är det lugnt

Snyggt!

Carro

Snyggt!

♫♪ sandra

snyggt!

Meia

- Ja verkligen :D
Någon favorit bland chocklader?

Johanna - A dream as model ♥

snyggt, jag gillar skirt shortsen :)

sannas rum

Wow, riktigt snygga grejer :D

Esmeralda

sv: det gick helt ok!!

Vad snygga saker:D

Tess

Åh kjolen är ju helt perfekt! Nu när man fått lön får man väl springa och köpa den :)

linah brown

men, grymt snygga leggings!

Sofia

Snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: