slide show

Dare to dream and to be yourself

 
 
Nästa år om jag har hunnit spara ihop lite pengar vill jag dra till NY själv i en månad eller två och studera engelska där, det hade verkligen varit läskigt men underbart på samma gång. känner ingen där så det hade blivit en riktig utmaning och som bilden över säger 'if your dreams don't scare you, they arent big enough'. det är en riktig dröm för mig och självklart skrämmer det mig också men jag är helt säker på att jag hade älskat det. om jag får ihop pengar (det är ju inte precis gratis och kostar mycket mer än en vanlig resa) så ska jag fan göra det!

Härliga bilder :')
åh, NY verkar awesome ^^'

SV: aarå! :D

Dana

vad kul!

Becka [fotoblogg]

Så fint.
sv: Åh, vad söt du är. Så väldans glad jag blir. Tusen tack kära du!

EMMAS!

fina bilder :)

felicia

sv: jag med ;D

Härlig inspo!

Milina

- Ja :/
Får göra det! :)

Linnéa

Visst var klänningen snygg, vill ha den <3

Underbara bilder :)

Wilma

Härligt, vilken dröm! :)

Malin Aurora

Åh så fint<3

BYSMJ

underbart inlägg, gillar såna här inlägg!!

Josephine

Sv; Ja, det gör dom verkligen :)

Michelle

Tänk positivt! Det gillar jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: