slide show

Dagens

 
 
 
Hade på mig en av mina favorit tröjor idag som kommer från paris, jeans från bikbok och lite olika smycken. till det hade jag såklart min mysiga halsduk och skinnjackan men det är ju freeeezing ute så jag borde ha tagit vinterjackan istället.
 
iallafall så var jag inne i stan en snabbis idag för att träffa en saknad vän och lite jobbsökning. sjäääälvklart var även tåget sent och inställt halva vägen, vad annars när jag ska åka liksom?! haha är glad över att jag inte behöver pendla varje dag längre iallafall.
basebollivet.blogg.se

Superfint.

mirre

Snyggt!! :)

Madeleine

snyggt!!

mathilda

jatte snygg outfit! varifrån kommer västen? :)

sv: ja det ska det bli :D

Johanna

Supersnyggt verkligen!

Linnéa

Så himmlans snyggt <3

Olivia Magnusson

Snyggt!

sv: åh tack :D
kramis♥

Sara

Snyggt! :D

Sara Ekman

Snyggt :)

hanna

snygg outfit!

Celine

Snyggt!

Eleonora Adriana ♥

Fint :)

Milina

Snyggt!
Du passar i vitt, det framhäver din grymt fina hårfärg :)

Sofia

Den där jackan är så himla fin. :)

Linii

Fin outfit och fint rum du har! :)

Ellian ~ Förlorat pappa vid 15 års

fint

Fin som alltid!

Svar: Kul att du gillar det!

Amanda

Snyggt :D

anna

så snyggt!

Dana

älskar tröjan!

Malva

SV: Vem vill inte det? ;)

Snyggt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: