slide show

Cozy sunday

Jag brukar alltid ha en ta-hand-om-mig-själv-dag på söndagar där jag fixar mina naglar, tvättar rent sminkborstarna, skrubbar kroppen med min underbara bodyscrub från VS, inpackning i håret extra länge, ansiktsmask osv. så just nu har jag min nyinköpta inpackning från matrix i en varm handduk och det är så härligt, ni borde testa det! brukar ni också ha ett litet hemma-spa på söndagar?
 
 
 
dagens VS-produkter.
malin

ååh :)

-kul att du gillar det!! :)

Nice!

Svar: Tack så mycket!

Sofia

Oh det låter himla mysigt. :) För mig brukar det mer bli ta hand om hemmet-dagen med tvätt och disk. ;)

Caroline Blomberg

åh vill verkligen verkligen lukta på den där fresh sorbet!!den verkar vara så god!

caroline

Åååh <3 :D

Meia Lindholm

Bra ide :D
Jag brukar oftast måla mina naglar just på söndagar vet ej varför heller! xD

Milina Salihodzic

Så skönt :)

sara

Åh vad mysigt med massa vs :)

Eleonora Adriana ♥

Mysigt!

sannas rum

Åh kan tänka mig att de där luktar otroligt smarrigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: