slide show

Colors of the fall

 
 
 
 
 
 
 
haha den här katten var ju lite rolig, först så ville vi fota den på marken men den kunde inte vara still och drog sen upp i trädet, posade lite för oss, hoppade ner och drog iväg.
 
Var ute och fotade lite med en vän idag men hann inte ta så mycket bilder förrän min kamera dog så jag tror att vi ska ta en runda imorgon också. älskar hösten!
Emelie

Åh så fina och mysiga bilder! :)

Liie

Rolig bild på katten, ser verkligen ut som att den försöker posa för kameran :)

Hulda

Tack så mycket ^^ sjukt fina bilder själv ^^ härlig den med katten ^^

Amanda [SPONTAN]

Fina bilder :)

Celine

- Tackaaaarr! Haha :)

Åh jag har aldrig sett en katt i ett träd på riktigt ... :( nya målet i livet!!! Haha!

Daniella

Sv: Ingen orsak! Haha ja, bilden stämmer in rätt så bra i min situation just nu!

Milina

Vackert!

Annika

SV: tack :D

benedit ♥

fina bilder, och katten var ju bara för söt :)

sv; åh tack :D

Felicia Karlström

Fina hösten alltså. Älskar färgerna!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fiina bilder:

Emelie T

Fina höstbilder! Katten var ju bara för söt! :D

Rebecca

Fina bilder ^^

mirre

så mysigt!

Therése

Riktigt underbara höstbilder!

sara

Så fina höstfärger!

Carina J

Det var granna bilder du tagit!Hösten är så färgrik!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: