slide show

Beautiful

 
 
 
En annan sak som jag gillar med hösten är alla fina solnedgångar! dom här bilderna tog jag igår med min nikon d60.
Carina J

Fina bilder!Nikon är verkligen en bra kamera!

Linnéa

Sååå fint :)

Ja, hela jag skiner upp som en sol idag av det fina vädret <3

felicia

så fina bilder :)

elin stridh

åh vad bra, är den söt och frukig? :)

Linnéa Alpsten

Så himla vackert! :)

Ellian ~ Förlorat pappa vid 15 års

jättefina bilder

Sara Ekman

Så fint :)

Emma

Här ifrån beställde jag dem :)
http://phoenixbeautylounge.com/
När man köper tre lack får man 15% och köper man 5 får man 25%, det finns kod på sidan som man måste skriva in, den äter typ upp frakten så då blir det väldigt billigt :)
Du borde gå med i fb-gruppen lacka-byt :)

Felicia Karlström

Åh fina färger. Höstfärger! =)

by cajsab

Fin blogg du har! Delar just nu med mig av en rabattkod på caseapp på min blogg! Så in och kika! ;)

caroline

Vackert! :D

Milina

Vackert! :)

linnea

riktigt fina bilder! :)

rememberthiis.blogg.se

Vackert!

linnea

shit vad fina bilder!

Nelly

Så vackert! :)

Rihannshost

Åh vad vackra bilder :)

Eleonora Adriana ♥

Fint!

Liana

Wawo vad fina bilder och så vacker himmel!

Rebecca

så fina bilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: