slide show

Animal print

 
 
Nya naglar igen hehe och den här gången blev det tiger och leopard mönstrat, har gjort liknande designer huuur många gånger som helst men dom är både roliga och enkla att göra. blev dock inte så nöjd med fläckarna den här gången men men. tycker ni om dom?
Emelie

Jätte snygga!! Har du nagel set och allt hemma eller? Alltså uv-lampa och tippar m.m ? :) Hur har du lärt dig allt, har du gått någon kurs eller något sådant`? Eller har du lärt dig själv? :) Sugen på att börja fixa med naglar och vill ha lite tips, på hemsidor med bra material!! :) Tänkte gå en kursen om något år och bli nagelteraput. Men skulle vara roligt och fixa sina naglar själv nu före det! :)

sannas rum

Wow, du är verkligen sjukt duktig :)

Michelle

Snyggt!! Brukade jämt ha zebra mönster eller leopardmönster på mina naglar förut. Men jag tror inte att jag har testat båda mönstrena samtidigt! Tufft!

sjukt snygga!
Har du gjort dem alldeles själv?
kram <3

Sarah

Så duktig du e :)
Ja gilla mest dom rosa naglarna :)

Milina

Så snyggt med animalprint!

sara

Läckert som vanligt! :) Imorgon ska jag vara försökskanin åt en kompis som går någon nagelskola, så får se hur mina naglar ser ut imorgon! :)

Linnéa

Visst var bootsen fina - och sjukt sköna att gå i <3

J o j z y ♛

SV: eller hur! :D

Ha en bra kväll ~

Eleonora Adriana ♥

Snyggt!

Sasha :]

Ååå riktigt fina!

Ellian ~ Förlorat pappa vid 15 års

fina

Michelle

Super snyggt och så himla duktig du är!

Felicia Karlström

Wow, vilka snygga naglar!

Sara Ekman

snyggt :)

Beautiful Life - allt om skönhet

Dessa naglar är verkligen helt fantastiska! Du är jätteduktig!

Dana

snygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: