slide show

Abstract party

 
 
 
 
1. Börja med att måla hela nageln i en valfri färg.
2. kleta på lite färg där ni vill ha det.
3-4. gör vita och svarta streck.
5. fortsätt med silvriga streck om ni vill ha det och sen lite prickar. jag använde tandpetare till prickarna! avsluta med top coat och sen är det klart.
 
hoppas ni gillar mina nya naglar som jag pysslade med idag. har gjort ett par nästan likadana förut och ville göra dom igen för dom är så roliga att måla.
Annika

Super snygga naglar :D

Wilma

Sv- jag visst är dom:)
superficiell naglar :)

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Såg avancerat ut, men väldigt fint.

Milina

Snyggt snyggt!

bbecka

Snyggt! :)

Rebecca

snyggt!

Linnéa

Ja, visst var det snyggt - älskar spets :)

Så himla tjusiga naglar <3

Madeleine

fy va snyggt!

Kajsa Johansson

Gu vad du är duktig! :D

Nelly

Roligt med steg-för-steg inlägg och fräcka naglar som vanligt :)

basebollivet.blogg.se

Riktigt coola.

Kaffehörnan

Vad ruggigt snygga naglar, du är duktig.

Sara Ekman

Så fint :)

Lisa Jonsson

gud vad duktig du är :)

NICOLE

sv ja den är bra ;D

sanna

vad fint de blev!:D

Julia Forsberg

Sjuukt fina! :D

Sofia - vardag & foto

gud vad fina naglar. skulle själv aldrig ha tålamod att göra dom :)! haha.

benedit ♥

åh vad fint!

sv; hihi tack :D

Michelle

Snyggt! Bra tutorial!

Malva

Shit så duktig du är!

ida|foto

så himla fina :)

Josephine

Åh, kanske ska ta och göra såna idag! :)

sv; Hihi, tack! :D

Hulda

Jobbar du med naglar??? sjukt duktig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: