slide show

1a oktober

 
 
 
Blev outfitbilder (sorry för de dåliga bilderna) med jacka och halsduk idag men det börjar ju bli så kallt ute nu! jag gillar iallafall att ha mig skinnjacka, jeans, stickad tröja och en mysig halsduk så det är verkligen min typiska höst-outfit.

SV: Jaop! den är publicerad nu, btw! ^^

~* Sorryyy för segt svar ♥ *~

Milina

- Vad jag läst är det antingen akryl eller gel, inte båda..

Sara

Jeans, stickad tröja och halsduk är standard för mig just nu ;D

H A N N A

ååå vad mysig outfit!

basebollivet.blogg.se

Snygg outfit. Och SJUKT att det är oktober.

Felicia Karlström

Alltid härligt med halsduk när det är kallt. Måste säga att din väska var riktigt snygg. :D

Michelle

Så fin tygväska!

Eriica

Jätte fin outfit! :)

Emelie

Så snygg outfit! :D

felicia

snyggt :)

Linnéa

Så himla fint <3

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Fin sådan också.

Johanna - A dream as model ♥

så snyggt! :D Måste även säga att jag gillar din blogg skarpt, jag får en del inspriation från din blogg :)

Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

Snyggt :)

Vad gärna med i "Veckans blogg" som startades idag ^^
Ha en bra kväll!

Sara

snygg jacka och väska :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: