slide show

Through my iphone


 
 
 
 
 
 
alla bilder är tagna av mig med min iphone.
 
Jag är sån som tar kort på i princip ALLT med min mobil och jaaa det har ju resulterat i att jag hade över 900 bilder i iphonen innan jag rensade. men även om jag fotar allt möjligt så känns det som att jag nästan aldrig lägger upp de bilderna här, jag vet inte varför det har blivit så men vill ni se mer 'everyday pics'? själv så tycker jag att det är kul med såna inlägg men isåfall måste det vara en någorlunda bra bild med i inlägget.
Lina Johansson

- Ja visst är det!

Härliga bilder!

Isabelle

sv; Tack! Inte jag heller! (:

NICOLE

SV På tub :)

sannas rum

Åh jag måste verkligen börja ta fler foton känner jag :)

Natta

Jaa, det tycker jag! Massa bilder! :D

Alicias FOTOBLOGG ♥

Svar: Ja men visst är dom! ♥

Jag är likadan, tar kort på princip allting.. men lägger aldrig upp dem. :)

malin

-ja men visst är det fint!! :)


vad har du för dig? :)

Sanna Johansson Bizzozero

Fina bilder! :):)

Linii

Sv: Ja preics!! :) Fint rum du har :)

Linnea

Svar: Tack så jätte mycket! Ja det är det :)
Hoppas att du får en toppen fredag! Planer för dagen?
Kram♥

Rebecka

Tack snälla!
Härliga bilder (:

Milina Salihodzic

Fina bilder :)

Fashion Safari

härliga bilder!

Sara Ekman

Jag fotar också hur mycket som helst med mobilen :)

Felicia

Älskar bilden med katten, hahaha och massa andra fina bilder med!

puss

LORISSA LOVEBOMB

Jag gör också det, tyvärr så lägger jag aldrig upp dem >.< Men det är kul ändå :)

Johanna - A dream as model ♥

fina bilder :)

Isabell

Så fin blogg du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: