slide show

The fire

 
Ni som såg idol igår, vad tyckte ni om elin's 'egna' låt the fire? jag älskar den!! fastnade för den på en gång när jag hörde den och har spelat den hela dagen haha. jag tror att elin kommer komma långt för hon är riktigt bra!
aschmanda

Elin är king!

Linnéa

Grym, kommer spelas som tusan ;)

Josefine

Jag kollar inte på idol... Är det värt, tycker du denna säsong är bra? :)

Hanna

Sv: Ja super mysigt :)

Olivia Magnusson

GRYM!!

sv: åh tack :D
kramis♥

aansoo.blogg.se

jag gillade den också, Passade henne som hand i handske. Hoppas hon vinner, annars Kevin, vill verkligen inte att Erik ska vinna :)

milina.blogg.se

Den var skit bra och hon är grym!

johanna

ja visst är det, vill ha allt! haha. jag gillar också elins låt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: