slide show

Sweats

 
 
 
Jag fryser vääldigt mycket under vintern och jag har egentligen inte så många varma tröjor i garderoben, antingen så har dom blivit noppiga (hatar det!) eller så har jag tröttnat. så jag är ute efter någon ny som kan värma mig lite och hittade många fina som skulle kunna få flytta in i min garderob. mina favoriter är dom från cubus, pull&bear, bikbok och chicy. har ni någon favvis bland dessa?
Sofia

Åh massa snyggt, den knallrosa gillar jag skarpt. :)

Linnéa

Snygga tröjor <3

ida. ♛ [fotografi och hästar]

snygga tröjor!

a s s l a t j e j e r n a

Åh, skulle kunna tänka mig flera av de där:)

Liana

Åh så fina! Det är precis så för mig med,har inga långärmade varma,gosiga tröjor i gaderoben,sjukt irriterande!! :P Jätte fina tröjor! Gillar den rosa & den med rymden i en triangel!! :D

Liana

måste bara tala om att du har en riktigt bra blogg! Kikade in i den & den verkar jätte bra,sådana perfekta magiska bilder & du är grym på naglar! Första gången jag ser någon vara så bra!!! Kram!

veronica eriksson

Riktigt snygga plagg! Otroligt läckra! :)

Felicia

Ge mig, haha vill ha allaa, gratis!

SV: ja det suger just nu!

puss

Felicia

Jag gillade den från Monki! :D Dock ser den lite kort ut :/

aschmanda

Sä snygga:)

Bea

SV: De är jättemysiga :)

Så fina tröjor!

Sara Ekman

snygga :)

♫♪ sandra - en musikblogg

snyggt!

Emma

Gillar lite tjockare tröjor till vintern nu, gillade den rosa :) Såg dina snygga lack från NSI vad kostar frakten hos dem :)?

Julia

älskar den från weekday! så himla snygg!

Sofia - Lever drömmen i LA

snygga :D

anna

så snygga :)

Alva

Gud vilka fina tröjor! Gillar bloggen, sjukt fin :)

Anita

Åh.. Den rosa :)

Nelly

Vilka mysiga tröjor :)

Elin

sv; Absolut :D Supersnygga sweats, bästa tröjorna!

Angelica

Så snygga! :)

bysmj -- all by me.

snygga!

Ellen

Snygga! Måste införskaffa fler tröjor snart haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: