slide show

Saturday shopping

 
 
Jag skulle egentligen inte ha köpt något just nu men jag ville verkligen ha 2 st nagellack från orly (bästa nagellacksmärket!) som var med på nellys rea och det kändes ju lite ovärt att bara klicka hem 2 nagellack så därför fick en tröja och ett halsband som jag spanat på ett tag följa med också. nu verkar det som att lacken som jag köpte är slut men om ni vill göra fransk manikyr så borde ni köpa det från orly om dom får in det igen, den är grym! har testat den iskolan förut.
Milina Salihodzic

Akryl :)

Natalie Salazar

grymt snyggt halsband :D

Cyber- life with autism and art

Köpte underkläder inne på Lindex igår, ville gärna ha en sådan kort badkappa med men jag hade inte råd till den. :)

Jenny Karlsson

sv: då är vi verkligen två om det! :D

Härliga saker, älskar nagellacken från orly, så himla bra och torkar fort :)

Ebba

Tack!:)

Felicia

Sjukt mycket naijsiga saker ju, funderat på det där nagellacket förr... men alla mina naglar har gått av nu så vänta tills dom vuxit ut :/

SV: ja haha nog var man söt!

puss

Natalie

så snyggt! :)
aldrig hört talas om de nagellacken dock! :o

Svar: Hihi, det var himla roligt! :)
så lite så!
kramis

jossan

Snyggt! :D

sv: Jahaja, ja men ellerhur, visst är det! :D

Alicia ♥

Fina saker, tröjan var grymt snygg! ♥

Lina Johansson

- A visst var han ♥

Fina saker!

Linnéa

Så herrans snyggt <3

Ja, hoppas bara inte att sandra når final :S

LORISSA LOVEBOMB

Awesome, även om man inte skulle shoppa något så kanske man ibland förtjänar lite shopping :)

sv: verkligen urmysigt :)

Celine

- Åh tack så mycket! :)

Sofia

Snyggt!

Elinore

åå snyggt! :D <3
Älskar halsbandet :)
Kul med lite shopping!

Johanna - A dream as model ♥

snyggt :D

Johanna - A dream as model ♥

sv: De är ifrån H&M :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: