slide show

Not today

 
 
 
Har inte på mig det här idag, tog dessa bilder igår (passade på när det var soligt och ljust) och tanken var att jag skulle ha på mig det här idag men det blev ändå något helt annat. toppen kommer från forever 21, halsbandet är köpt på love culture, (en superbra butik i USA) jeansen är mina favoriter från dr denim och på fötterna sitter ett par sneakers från nelly.
Milina Salihodzic

Jättesnyggt!

Fashion Safari

åh väskan <3

isabellaa

Galet snygg outfit! :)

Amanda [SPONTAN]

Superfin outfit :)

Amanda Persson

ååh vilken fin outfit! vart har du köpt klockan? :)
älskar rummet också! :D

Louise

Vad fint rum du har :)

Fanny

Vilka fina bilder, och en riktigt snygg outfit!

Jasmine Lundvall

Riktigt fint!

Elisabet

Asså åå, älskar ditt rum

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Ja det är det verkligen. Man kan få mycket inspo:)

Liborius

finis!

Sofia

Fint! :)

johanna

tack själv :) detta var också väldigt fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: