slide show

New in from nelly

 
 
 
Yey jag fick mitt paket från nelly idag med lite fina nagellack, ett halsband och en fin tröja. bilderna blev dock värdelösa men det är ju så svårt att fota när det är så mörkt hela tiden, får försöka ta bättre bilder sen när jag har på mig/testat allt!
Esmeralda

sv: Det kan du ju göra bara du vill. Kika igenom olika bloggar, se vad de äter för olika saker till tex frukost och mellis. Lägg in det i ditt eget schema fast efter dina egna smaker. Du kan också göra det. Jag har bara hållt på med detta i 1,5 månad så jag har ingen direkt erfarenhet

Linnéa

Åh, såååå snygga ting <3

Natalie Salazar

ååh kärlek till halsbandet :D
ja men eller hur man hinner inte ens se ljuset så imorgon tänkte jag ställa min klocka på 8 bara för att

Sara Ekman

Snyggt :)

Felicia

Ohhh, det fina har kommit vill se tröjan på och nagellacket och halsbandet MED!

SV. underbara stad ja!

puss

Nelly

Fina inköp :)

Elisabet

Snyggt

Sofia

Ser skitsnyggt ut!

Hanna

Vad snyggt halsband! :)

Milina Salihodzic

Najsiga grejer!

Kaffehörnan

De är en sorglig tid nu mörkt. Jag gillar inte alls de. Fint du fotat

Ellen

Skitfint halsband! Måste kolla Nelly nu känner jag haha.

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kul med shopping:)

Amanda [SPONTAN]

Härligt med nya grejer :)

Eleonora Adriana ♥

Älskar halsbandet, såå snyggt!

Emma Ekstén

Vilket snyggt halsband!

Fashion Safari

Fint! Halsbandet är ju ursnyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: