slide show

Necklaces @nelly.com

Jag älskar ju halsband och har flera st, jag tycker att ett halsband kan piffa upp vilken outfit som helst. hittade några suuupersnygga från nelly nyss som jag inte skulle tacka nej till och så har jag även ett som är påväg till mig just nu med lite spikar och grejer på, jag älskar sånt! vilket halsband gillar ni mest?
Linnéa

Så tjusigt, skulle verkligen behöva köpa på mig lite nya halsband ;)

Sofia - Lever drömmen i LA

bästa stället :D så skönt att man bor precis bredvid!

Elinore

Super snygga!
Jag gillar nog nr 2 och nr 4 bäst :)

jossan

Åh nummer 4, galet snyggt!! :D

sv: Hihi tack, va kul att du tycker det. :D

Sofia - Lever drömmen i LA

haha :D

Sara Åkerlund

nr 4 tkr jag är assnyggt

Natalie Salazar

jaha du fick lila färg?
snygga halsband!

Ellen

Gillar nog nummer 2 och 5 bäst! Jag har alldeles för få liknande halsband. Måste införskaffas!

Sara Ekman

Läckra! :)

emma

snygga!
sv: ja men precis :)
hur har din dag varit?

Felicia

Alltså maffiga, och snygga!

SV: ja är kär i den, haha

puss natti

Fia

Nummer 5 :D

Sofia

Tycker det är sjukt fint med halsband, även om jag inte använder det själv. :)

Nelly

Vilka läckra halsband :) Gillar 1 och 6 bäst ^^

Milina Salihodzic

1 och 4!

Emelie T

Så fina! Jag vill ha dem alla! :D

Sara

Sjukt snygga! :D

Anita

5 an var himla fint, fast gillade alla :D kram

Linda

Tack :D

Michelle

Så himla fina halsband! Så snyggt när det är stort! :)

Åh så snygga, min favorit var nog nummer tre. :)

♫♪ sandra - en musikblogg

snygga!

Fashion Safari

det tredje halsbandet är verkligen ursnyggt!!

Dana

älskar 1 och 6!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: