slide show

Los angeles bilder som aldrig publicerats

 
 
någon som tittar/tittade på the hills som känner igen det här stället?! jag älskar the hills och kände igen en del olika platser, så kul.
 
 
och alla PLL fans känner nog igen det här stället....
 
 
 
 
 
Jag tog lite mer än 1800 bilder när jag var i L.A i somras och många har jag redan visat upp här men det finns fortfarande flera hundra bilder som jag inte publicerat och här är några av dom, vissa kanske finns uppe nånstans dock. saknar L.A!
ida. ♛ [fotografi och hästar]

åh så fina bilder, vill med till L.A! :'D

Jasmine Lundvall

Aaaah känner verkligen igen det från Pll!!

Liborius

åh skulle vilja besöka den staden:)

Elinore

åå mäktigt att ha varit i LA :D *avis*

Sara Ekman

Love LA!! :)

Linnéa

Åh, sänd mig i ett paket till LA <3

Natta

Åh, vad fina bilder och lyllo dig som har varit på såna ställen där serierna har spelats in! :D Avis! Haha!

Anita

Fina bilder !

milina.blogg.se

Åh avis, aldrig varit där!

Josefine Anerland

Gud vilka fina bilder! Vill också åka till USA!

Emelie T

Härliga bilder! Jag hade dåligt med batteri i min kamera den dagen jag och min kompis var i LA/Hollywood. Mardröm! Förstår att du knäppte många bilder och att du saknar staden. :)

Elisabet

Åå, den första bilden är en riktig we<3it bild, såå fin :)

Pauline

så härliga bilder :)

Anita

Så fina bilder :-)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Men jag vill verkligen åka dit!

Fashion Safari

Åh vill också till Usa, hoppas på en resa dit i sommar :)

Louise

Gillar första bilden, vad mysig stad :)

Amanda Johansson

Åh! Man vill bara åka dit när man ser dina bilder :D

♫♪ sandra - en musikblogg

åh vill också dit!

Amanda Persson

åå gud vad fina bilder allihopa!
drömresemålet verkligen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: