slide show

Last chance to get them

 
Nellys rea tar slut imorgon och det finns fortfarande några fina saker som är värda att spana in, t.ex det på collaget ovan. lacket från orly (jag är diplomerad som manikyrist av dom) är ett basecoat och deras nagellack är riktigt bra så det tycker jag att ni ska klicka hem om ni vill att lacket ska sitta bättre.
Elinore

Jätte fina saker :D
Hoppas allt är bra idag? :)

Ja VR och ELLE är mina favoriter! Älskar all inspo ^^

Milina Salihodzic

Platåconverse är så snyggt!

Emelie T

Åh, jag är riktigt dålig på att använda bas- och topplack! Saknar det tålamodet helt enkelt ;D

jossan

Mycket fint!

sv. Åh tack, det var det också! :D

sara

Det blåa lacket ser riktigt läckert ut :)

Linnéa

Hihi, ja Forever21 = snyggt som vanligt <3

Tjusiga ting :)

Alicias FOTOBLOGG ♥

Svar: Tackar!

Fina saker, synd bara att man inte har några pengar.. :(

Natalie Salazar

Massa snyggt men själv har jag inte beställt något har du?

LORISSA LOVEBOMB

sv: tack snälla :D Jag har shoppingförbud den här månaden :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: