slide show

INSTAWEEK

 
 
juliailgren1 @ instagram
 
1. Min och fridas fiiina lunch haha. 2. fina lunchen dag 2! 3. rosa ska det vara! 4. jag och min framtida familj haha.. 5-6. nailz by me!
Sara Ekman

Älska Redbull! :)

Milina Salihodzic

Fint skal!

Ellen

Superfina bildet! Du är verkligen duktig på att måla naglarna! :D

Johanna - A dream as model ♥

så snygga naglar! :D

Kajsa Johansson

Du är verkligen grym på att göra naglar!
Goda luncher förresten ;)

Linnéa

Tackar ;) Superkul att kunna designa egna saker, det blir ju precis som man vill ha det <3

Linda

Fina bilder:D

Ellen

Sjukt häftiga naglar verkligen, så duktig du är.
sv: De var supergoda! :)

Elisabet

Så fina naglar :D

Alicia ♥

Svar: Ja men visst! :)

Gott med pepparkaksdeg! ♥

Elinore

Fin Instagram du har :)
Haha, älskar din framtida familj! Man måste ha massor med katter ;D ^^

Anita

Oj vilken nytto lunch ;-)
Kram

Sara Åkerlund

gud så fina naglar :D

Haha gillar kattbilden! XD

Nelly

Härliga bilder och läckra naglar som vanligt :)

linah

haha mitt family photo kommer säkert se ut sådär xD

johanna

svart funkar alltid! fina bilder förövrigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: