slide show

Insta lately

 
1. gjorde naglar på anna, bilden blev inte så bra men det blev silverglittriga tippar, vill också ha det när det är dags för nya gelénaglar på mig! 2. har jag inte finaste kalendern inför 2014 eller?? 3. fick en 473 ml redbull, åååh kärlek på burk! 4. gamla naglar men passar in bra nu när min NY längtan är stor.
 
5. påväg ut på en pw! 6. mitt fina halsband från nelly. 7. väntan på västerås central. 8. nya naglar.
Linda

fina bilder :D

Elin'

åh vad duktig du är på att göra naglar! :D Vad använder du dig av för metod ? :D

Linnéa

Såååå snygga bilder <3

riktigt snygga naglar:D

Johanna - A dream as a model ♥

fin blogg :)

Hanna

NY naglarna var riktigt snygga! :)
Sv: Okej :)

Sara Ekman

Nice :)

Olivia Magnusson

Älskar dina nageldesigners!!

sv: hihi,ja :D
kramis♥

Sofia - Lever drömmen i LA

tack :D

Anita

Snyggt halsband!

Johanna

Snygga naglar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: