slide show

French manicure

 
 
 
 
 
 
Fixade nya gelénaglar idag, egentligen var det inte dags för nya naglar förrän nästa helg (brukar göra nya var 3e vecka) men jag kunde inte låta bli haha! den här gången fick det bli vanliga franska.
 
jag är som ni kanske vet diplomerad nagelterapeut och jag vill bara säga ännu en gång att ni som är outbildade, gör inte naglar på er själva/på vänner hemma!! läste ett superbra inlägg på celinas blogg, HÄR! hon förklarar riktigt bra varför man inte ska göra naglar utan utbildning. det är farligt när man inte vet vad man gör.
Linda

Super snyggt

Natalie

åh så himla snyggt det blev! :)

Svar: Vad kul att du tycker det!
Aha, okej. Ja det är superbra :)
kramis

Becka [fotoblogg]

Så vackra.
sv: Så väldans glad jag blir, verkligen. Tusen tack käraste du!
Söndagskram. ♥

Lina Johansson

- Åh tack! :)

emma

supersnygga!
hur har din dag varit? :)

Elisabet

Så fina naglar

Linnéa

Det blir verkligen sååå snyggt <3

Jenny Karlsson

sv: visst är det :) Ja verkligen :D

Sjukt snygga naglar :D

Ebba Axelsson

Jättefina naglar! Fin blogg också :) Hoppas du hade en fin söndag :)

sannas rum

Det där blev supersnyggt, du är grymt duktig som kan göra det där på dig själv!

Sara Ekman

fint :)

Milina Salihodzic

Stilrent och snyggt :)

Natalie Salazar

så fint :) duktig du är

LORISSA LOVEBOMB

sv: Tack för dina frågor, jag svarar ikväll :) Hoppas du får en riktigt bra vecka!

Naglarna ser supersnygga ut :D

Kaffehörnan

O gud vad snygga naglar

Maja

Vad fina!! Har alltid velat göra fransk manikyr då jag har jättelånga naglar.
Besök gärna min blogg, där får du läsa om träning, recept, mode, outfits och en lite snutta vardag!
Ha en fin dag. Kram:)

Amanda [SPONTAN]

Snyggt :)

sara

Snyggt!

F R I D A - M A R I A

Så vackra naglar!

aschmanda

sv: Hehe, svaret ligger uppe nu :D Detsamma du :) kram

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

jag ska kika in och läsa det där inlägget!

sofiaa

Snyggt!

isabellaa

åh så fint! Vad kul att ha sånt hemma! :)

Åsa

Snyggt! Är det inte svårt att göra själv? Har alltid velat pröva med vågar inte ifall jag inte får till det haha :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Ja, jag var inne och läste. Hon hade skrivit inlägget väldigt bra.

Och här sitter jag och har gjort egna naglar hemma, ooops. Så sjukt dyrt att göra nya hela tiden om man måste gå till salon ju :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: