slide show

ESSIE

 
blanc, mint candy apple, orange it's obvious, cute as a button, shine of the times.
 
 
 
 
 
Essies nagellack tillhör en av mina favoriter, det är inte det bästa men dom är helt okej! här kan ni se min lilla essie samling. har ni något favoritlack bland de här?
LindaLinda

vill också ha!

Hanna

Åja, Essie är verkligen bra! Tror jag har ett rött därifrån, och bara älskar det. Borde verkligen införskaffa lite fler ;)
SV: Ja, det är det alltid!

Kram!

Hanna

Den med vitt glitter var fin :)
Sv: Ja och det var mycket finare i verkligheten! :)

FELICIAMASALLA.SE

Tack snygging! :)

hanna

åh fina färger !

Amanda [SPONTAN]

Åh vad fina färger :)

Linnéa

Ja, rosie är såååå snygg <3

Härlig & färgglad samling :)

ANGELICA - hälsosamt mål

härliga färger :D

Sofia

Helt underbara färger. Gillar också deras nagellack riktigt skarpt. :)

Miriam

Men åh så fina!!

Hanna Karlsson

Jag älskar Essie! Har själv Blanc och Mint Candy Apple plus några fler och vill ha Cute As A Button. Vilket är ditt favorit märke då? :)

milina.blogg.se

riktigt fina färger!

- tack :D

Emelie T

Det rosa är min favvo! Vad heter färgen? :)

Elin'

åh jag har det där rosa! :D

F R I D A - M A R I A

Så läckra lack!

Fashion Safari

Så fina färger, är ett fan av rimmels nagellack :)

ida'

åhh snygga essie nagellack :)
Jag gillar mint candy apple, vet du om det finns kvar? isf vart? :)

Malin Johansson

Va fina färger :D

♫♪ sandra - en musikblogg

fina färger!

sara

Vilka härliga färger, får mig att längta efter våren! :)

Kaffehörnan

Vad fin produkt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: