slide show

Dag 30 - 2014

 
 
randombilder tagna av mig.
 
Yey, sista dagen av årets tråkigaste månad och även sista dagen av den här utmaningen. hoppas ni tyckte den var rolig att följa!
 
så nästa år vill jag:
* resa massor! jag vill till miami, new york och london men ni som känner mig vet jag kan ändra mig på 2 sek så det är inte säkert att det blir så. upptäcka nya ställen vill jag iallafall göra!
 
* få ett roligt jobb eller kanske starta eget? studera i NY vill jag också göra.
 
* jag vill bli bättre på att göra naglar och fota.
 
* träffa nytt folk och bara ha ett riktigt kickass år!
 
är det något speciellt som ni vill göra nästa år?

Fina bilder!

ANNA-SARA

Så fina bilder!

Ebba Axelsson

Sv: Röstade du på honom? :)

Linnéa

Sååå fina bilder <3

Nä, pinsamt att kevin kommer vinna finalen - elin har ingen chans mot honom. Tyvärr :(

Milina

Fint collage!

Amanda [SPONTAN]

Låter som några riktigt härliga "mål" för nästa år! :)

Emelie

ÅH snygga nagelbilder!! åh bra punkter för nästa år! Jag själv har planer på att plugga upp mina betyg, och sen så får jag se vad studierna tar mig, vill iallfall utbilda mig till nagelterapeut=)

Sv: Åh ja visst är dem snygga, vill ha dem alla =)

Anonym

sv: ja eller hur :)

Elisabet

Riktigt snygga naglar

H A N N A

Jag vill göra ungefär samma som du, det jag mest vill är att åka till en storstad, tillexempel New York, London eller Los Angeles, det har alltid varit min högsta dröm!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: