slide show

Dag 3 - min favoritserie

 
 
 
Min favoritserie är såklart PLL, jag tycker att det är så himla spännande. lite drygt att dom drar ut så mycket på serien men man vill ju ändå inte att det ska ta slut! längtar verkligen till den 8e januari för då fortsätter serien med 4b.
 
vilken är eran favoritserie?
Ellen

Gillar också PLL! Annars gillar jag även Grey's Anatomy och FRIENDS. :) Kul utmaning!!
sv: Tack! :)

bysmj - all by me.

Har inte sett den serien men alla säger att den är så bra så kanske borde ge den en chans? :)

linda

Åh PLL är så bra! :D Det är en av mina favritserier också :) men gillar även greys anatomy, sex and the city, modern family, desperate housewives, glee, gossipgirl och The OC :D Haha :) <3

LORISSA LOVEBOMB

Min favoritserie är vänner :D

Natta

Samma som din! Längtar också tills dess! :D

jossan

Jag har många favoriter! One tree hill, gossip girl,the oc & solsidan haha ;)

sv:Tack så mycket! :D

Milina Salihodzic

Jag följer typ inga serier

Linnéa

Åh, jag har aldrig följt serien - men måste ju börja nångång <3

Juliaa

Tack :D

Kashma Izat

åh pll!! Jaaa visst är det drygt att först ska vi vänta flera månader på avsnittet som kom ut i oktober och nu plötsligt till januari?!

Tror du verkligen att Ezra är A? =)

liborius

Har aldrig sett den serien faktiskt:) Den serien jag kollar på just nu är New Girl:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: