slide show

Dag 29 - min favoritblogg+bloggtips

 
 
Min favoritblogg är nog kenzas men jag tycker att hennes blogg var bättre förut men hon har iallafall en grym stil och jag skulle inte tacka nej till hennes garderob. vilken är eran favoritblogg?
 
mina tre bästa bloggtips:
1. bilder! det spelar ingen roll om bilden inte passar in till inlägget men jag tycker att man alltid ska ha med det iallafall.
 
2. kommentera inlägget!! jag lägger ner rätt så mycket tid på min blogg och jag vill ju gärna ha respons om mina inlägg, inget 'hej, allt bra idag'- liknande kommentarer för sånt hatar jag! antingen så publicerar jag dom kommentarerna utan att svara eller så markeras dom som spam så det är ingen idé att ni slösar eran tid på att kommentera sånt i min blogg.
 
3. skriv om sånt ni själva vill läsa om i en blogg och om ni inte har något att skriva om, gå tillbaks i arkivet och leta på inlägg som varit uppskattat av läsarna och skriv om något liknande.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: